Tuesday, January 31, 2012

Curl addiction (Babyliss easy curl)/ Koonustangid







Let's face it - I'm hooked. Those soft curls that can be created with cone curls are just addictive. I got mine curling iron recently (Babyliss easy curl) and I am using them non stop. Unfortunately this has caused hair dryness and splitting ends.


Ma olen täiesti sõltuvuses nendest. Nagu ma ka kirjutasin, siis sain enda koonustangid hiljuti (Babyliss easy curl) ja olen neid väga palju kasutanud. See on kahjuks põhjustanud ka veidi kuivanud juukseid ja lõhenevaid otsi. Peaks mingi väga tugeva ja niisutava maski ostma. Teab keegi midagi soovitada?

3 comments:

  1. Oliiviõli ja mesi:)

    ReplyDelete
  2. Joico K-pak intense hydrator on väga hea:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, täitsa õigus. See oli mul kunagi täielik lemmik. Väga hea, et meelde tuletasite:) mul hakkasid vanad lemmikud juba meelest minema.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...