Monday, March 4, 2013

Birthday preparations:)















This year I decided to make my birthday a theme party. There were two options: rockabilly and sailor. Before the party we had a photo shoot in a studio and I'll show the result as soon as I get the pictures. 
I got the inspiration to do the rockabilly party from http://www.sequinblog.com . She had a rockabilly theme part few weeks ago and had a post about it.
Also, I wanted to show this cupboard (I don't know if this is the right word for this kind of item). I bought this from a re-use store. It was in a quite a good condition, only it had missing nobs which I bought from a furniture store.

Sel aastal ma otsustasin teha oma sünnipäevapeo stiilikana. Variante riietumiseks oli kaks: rockabilly või meremees. Eelnevalt käisime mõlema stiiliga ka stuudios pildistamas. Loodetavasti saan varsti need kätte ja saan ka teile näidata:)
Inspiratsiooni rockabilly stiilis pidu korraldada sain blogist http://www.sequinblog.com
Ta korraldas paar nädalat tagasi samas stiilis peo ja seal on ka lahe video tehtud.
Ma ostsin endale taaskasutus poest ka uue vitriinkapi. Muidu on see heas korras, kuid nupud tuli uued osta. Õnneks Mööblifurnituur poest sain ilusad, mis sobisid nagu valatult:)



2 comments:

  1. Väga ilus kapp :)
    Kus taaskaksutuspoest see pärit on?

    ReplyDelete
  2. Tänud:)
    Sõbralt Sõbrale kauplusest, mis asub Vitamiini Selveris. Seal on väga lahedaid asju hea hinnaga teinekord:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...