Tuesday, March 4, 2014

Birthday wish coming true





I had a birthday last week and pamparampapaaaa..I got myself a photographing course. I am so happy because I love taking pictures and I have done it myself for years but I have never studied it and I know that there is so much more to know and to do with the camera. I am über excited. The course starts in April and takes place in Tallinn, so I have lots of weekends in capital coming up. There weren't many courses that started in spring time that hadn't already begun, so I started looking this one and for my pleasant surprise I knew so many lecturers by name. Some other courses I looked up had people I've never heard of. 

Mul oli eelmisel nädalal sünnipäev ja ma sain endale kingiks midagi, mida ma olen juba sada aastat tahtnud. Nimelt aprillikuust viibin ma kaheksal nädalavahetusel Tallinnas Eesti Foto ruumides fotograafiat õppides. Ma olen oma peegelkaameraga juba aastaid klõbistanud, kuid ma tahan fotondust märksa paremini vallata, kui ma seda hetkel teen ja ma tean, et mul on palju veel areneda. Minu meeldivaks üllatuseks avastasin, et ma teadsin nimepidi mitmeid õppejõude. Valiku kursuste vahel tegi lihtsaks ka asjaolu, et enamus kevadisi kursuseid oli juba alganud. Igastahes, ma olen ülielevil ja ei suuda ära oodata, millal fotokool algab:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...