Thursday, September 22, 2011

Buduaar's fair/market








Last weekend I visited Tartu's Buduaar fair. I went there in the start and there was quite a crowd. There was a lot of new stuff and some used stuff, but alltogether I found a lot of interesting things. I did not buy them at first but when I went back they were already sold. My bad...but that's okay since I managed to buy some things I liked. Here is a knit I bought for my sister and since she is coming to Tartu tomorrow I needed to do quickly some pictures to capture the item. I actuallt like this knit so very much but it is a little too big for me and I know my sis would wear it more that I do. But I will keep on searching a knit similar to this.
The other item is a cousy soft winter jacket which I have been wanting for a while and I was so happy to find it with a really reasonable price:)

Eelmisel nädalavahetusel käisin ma Tartu Buduaari turul. Ma läksin sinna kohe alguses ja turg oli rahvast täiesti täis. Liikuda oli raske ja kõik nügisid..kuid samas see tähendab ainult seda, et üritus on kordaläinud, kui palju inimesi on uudistama tulnud. Mõned müüjad müüsid ainult uusi asju, mõned ka kasutatud asju, kuid põnevat kraami oli küllaga. Alguses ma mõtlesin, et vaatan ringi ja kui mdaigi meeldib, siis hiljem ostan ära. Ilmselgelt see süsteem ei töötanud, kuna 5 minuti pärast olid kõik need asjad juba lännu. Õnneks õnnestus mul paar asja ikkagi saada. Üks nendest oli suur kreemjas kampsun. See on nii armas, kuid kahjuks tsipa liiga suur mulle ja ma annan selle õele. Seega, minu otsingud jätkuvad. Ma olen juba kaks aastat tahtnud suure mustriga paksu kudumit, mis oleks kreemja värviga ja seljas ka ilusti istuks, kuid pole siiani leidnud seda õiget. Kuid enda lohutuseks sain ka endale midagi, mida ma otsinud olen. Nimelt pehme seemja talvise kasuka ja väga mõistliku hinnaga, 20 euroga.Mmm..see materjal on seest ka nii mõnus, et lausa paitab nahka.
Ma oleksin hea meelega laadast ohtralt pilte teinud, kuid turvanaine keelas selle ära ja sain kaks väikest pildikest. Aga mis seal ikka..kes käis, see käis ja nägi ise, milline turg välja nägi:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...