Sunday, April 29, 2012

Pussy bow blouse










 Blouse: Zara, pants: Zara, Shoes: Marks&Spencer, hat: some random store in Greece, bag: New Yorker

This is definitely one of my favourite blouses at this moment..I just adore those sheer blouses you stick in your pants. Also I am quite a fan of nude, white, beige and light pink colours in clothing. Unfortunately I managed to damage my new nude shoes but I hope that a nail polish will cover the scratches on the heels.


See on üks mu lemmikpluuse hetkel. Mulle üldse väga meeldivad hetkel õhulised pluusid, mille alumised ääred püksi topitakse. Samuti meeldivad mulle väga beežid, valged, nahatooni ja roosad toonid riietuses. Kahjuks mul õnnestus pildistamise käigus oma uhiuued kingad ära kriimustada, kuid ma loodan, et küünelakk aitab seda varjata. Nüüd lihtsalt pean minema ostma ühe Nude küünelaki...kui keegi oskab soovitada mõnda, siis abi oleks teretulnud!:)



2 comments:

  1. Need ihuvärvi kingad on imelised. Ma olen pikka aega tahtnud samasuguseid. Väga ilus komplekt.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...