Sunday, August 26, 2012

OOTD - knitwear






Knitwear: Vila; jeans: Reserved, scarf: no name


Here comes another outfit of the day post. Pictures are taken approximately a week ago but I haven't got a chance to sort them since I got myself a new/old laptop and I am trying to figure it out since it's totally different operational system. Previously I used Windows and my new laptop is Mac.  I had to buy used one, since I wanted white coloured computer and Mac is not making any at the moment.

Siit veel üks OOTD postitus. Pildid on tehtud ca nädal tagasi, kuid kuna ma sain uue/vana läpaka, siis mul pole olnud aega pilte sorteerida. Ma ostsin endale kasutatud Mac'i, millel on vägagi erinev operatsioonisüsteem, kui mu eelmisel arvutil, mis töötas Windowsiga. Üheks mu võibolla ehk veidraks tingimuseks oli, et arvuti peab valge olema ja seetõttu sai see kasutatult ostetud. Mu eelmine läpakas (mis ka valge), oli Ordi oma, kuid kuna see hakkas kergelt öeldes üles ütlema, siis tahtsin uut sarnase välimusega. Kahjuks Mac enam valgeid ei tooda ja üleüldse on valget arvutit väga raske leida, mis max 13" ekraaniga poleks. Igastahes olen oma uue nunnukesega väga rahul ja uus süsteem hakkab ka käppa saama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...