Thursday, February 21, 2013

Home


 



This tree looks like a crumpy old man:)





Since I'm ill again and it's such a lovely sunshiny weather today I took few shots from my window. Recently I moved and I love my new neighborhood. 

Kuna ma olen kodus haige jälle ja väljas on nõnda ilus päiksepaisteline ilm, otsustasin ma mõned pildid aknast vaadatuna teha. Kaks on ka toas sees tehtud. Hiljuti ma kolisin korterisse, mis on mu perele kuulunud ca pool sajandit ja siinne ümbruskond on lihtsalt võluv. Ma elan küll kesklinnas, kuid otse mu akna all on puu, mille mu vanaisa aastakümneid tagasi istutas (vist ca 40-50 aastat tagasi isegi). Tihti võib näha tihaseid oksalt oksale lendlemas. Kunagi ammu olid siin ka leevikesed, kuid neid ma pole juba aastaid näinud. Lisaks on mul alles vanaema massiivne puidust raamiga peegel, mis on pildile jäänud.


1 comment:

  1. Hehe, ma ikka vahel külastan Su blogi, kunagi leidsin juhuslikult. Tore postitus, mina elan üle tänava, vaatan Maarja kirikut teiselt poolt. :) Tore üllatus.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...