Saturday, September 13, 2014

Change is good














Trousers Massimo Dutti, shoes Aldo, blazer Zara, bag and scarf vintage.

These are the pictures from last weekend. There's so much going on all the time, that it's hard to keep track. The average number of sleeping hours is 6 h per night when I used to sleep 8 hours. But that's okay since I can't remember when I felt so alive and excited about life. I am finally in my own skin and doing only the things that I enjoy and like. This week my uni courses started and I was quite surprised in my ability to concentrate 2 and a half hours in a row with my full attention. Next week begins my art class and I am so thrilled about that too.
My last seven days have been full of events and doing random spontaneous stuff, like watching the moon at nights on all sorts of different beaches. You should try, it's quite fun:) 
I also visited a hairdresser and my hair is a bit darker, but since I am a sucker for blondes I miss the highlights in my hair. But since I don't want them to drop off I have to wait a while with my next visit.
On pictures you can also see my new favourites..übersoft camel trousers (these are seriously like my second skin),  black/brown leather bag and multicolored scarf which has beaten all the other scarves I have in my wardrobe. 


Antud pildid on eelmisest nädalavahetusest, kui ma külastasin Vabaõhumuuseumi. Väga lahe koht, soovitan kõigil käia veel seni, kuni ilmad on soojad:) Mul peas keerleb juba viis postitust, kuid pole saanud neid veel kribada, kuna elutempo on selline, et varasemast kaheksast unetunnist võin ma tõesti und näha nüüdsel kuuel tunnil. Samas ma olen väga õnnelik…missiis, et väsinud ja silmad teinekord vähe punased, ma pole ennast sada aastat nii elavana ja õiges elemendis tundnud. Sel nädalal algas ka üks loeng, mis oli väga põnev ja järgmisest nädalast algab kunstikool. Viimase seitsme päeva sisse jäid ka uue maailma festival, juuksur, mitmed kinoõhtud, Anne ja Stiili Londoni õhtu ning teatrikülastus. Viimasel juhul oli tegemist Linnateatri etendusega Offline, mis oli pigem nagu ülireaalne põnevusfilm kui teatrietendus. Ühel korral jättis süda paar lööki vahele ja peitsin näo suurest hirmust sõbranna õlale. Hoolimata minisüdarist meeldis mulle see väga ja peakski jälgima, millal teistele etendustele piletid müüki pannakse. Anne ja Stiili Londoni õhtu oli väga glamuurne ja täis palju kauneid isendeid. Kõik osalejad said ka giftbagid, mis olid täidetud kõiksuguste minitoodete ja heade maiustustega. Lisaks loositi kõikide külaliste vahel hunnik ahvatlevaid auhindu välja. Tasub silma peal hoida, millal uus teemaõhtu tuleb:) Ja täna käisin Telliskivi kirbukal, mis oli ka fun ja õnnistatud päiksepaiste ja vanade tuttavate kohtamisega.
Juuksed on mul nüüd kraadivõrra tumedamad, aga kuna ma olen ikka totaalne sucker for blondes, siis ma igatsen juba heledamaid aegu…kuigi tundub, et selleni läheb natuke aega.
Tegelikult on tehtud veel palju. Ma olen vist igas võimalikus Tallinna rannas nüüdseks kuud vaadanud ja teed joonud:D Omamoodi lahe, proovige järele. Ühel õhtul oli taevas tegemist pigem massiivse virsikuga kui kuuga. Kruiisilaevade tulede vaatamisel on ka omamoodi võlu, millest ma ei tüdine vist iial. Aga oki, kriips alla sel korral:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...