Tuesday, September 23, 2014

Mesauda Volumissime Mascara and Eyebrow Pencil review




I have been wanting to tell you about these products since the day I bought them, but now I have been using them over 3 weeks and can write my review. 
I start with the mascara. It's absolutely fabulous, my lashes are long and thick and they still look so natural. I don't have to separate them with needles or anything. I have been using Loreal mascara for very long time (in between I have been using also some other mascaras but they didn't beat Loreal), but now I have found an equal match or even little better since the price is half of Loreal. I know everything depends on person but with me this mascara works wonders. A person who deals with this brand recommended also Mesauda Graphique, but I'm not sure I'll dare to switch to other product. For now I am in love with this one.
The second product is Mesauda eyebrow pencil with a grooming brush. Wow, why I haven't tried an eyebrow pencil with a brush sooner? My eyebrows look so much more natural and lush. I haven't got very thick eyebrows and with this product they seem to have more volume. I like it and they have a tone which suits me well.
I must say I like both products a lot and I would definitely buy them again.

Ma olen tegelikult tahtnud nendest kahest tootest Teile juba ammu kirjutada, kuid mõtlesin veidi oodata, kui olen neid juba paar nädalat kasutada jõudnud. Alustame Mesauda Volumissime ripsmetuššist. 
Ma olen täiesti vaimustuses sellest tootest. Ma olen aastaid kasutanud Loreal volüümi andvaid tušše ja need on väga head olnud, kuid mõtlesin vahelduse mõttes midagi muud proovida ja komistasin väga suurepärase toote otsa. Ripsmed on pikad ja tihedad ja näevad sealjuures loomulikud välja. Ei ole vaja neid tikuga lahku ajada ega midagi muud ebameeldivat. Samuti ei pudene see mööda nägu laiali päeva jooksul. Mesauda brändiga tegeleja soovitas ka Graphique varianti proovida, aga ma ei tea, kas ma niipea isegi raatsin seda teha, kuna olen leidnud endale väga sobiva asja. Plussiks on veel see, et toote hind on väga mõistlik, ca 8 eurot (hetkel müüakse seda ainult Tradehouse kauplustes).
Teiseks kiidaksin sama brändi kulmupliiatsit, mille ühes osas on pliiasti osa ja teises hari. Ma ei mõista, miks ma varem sellist toodet kasutama ei hakanud. Hari muudab kulmud niipalju loomulikumaks ning kuna mul pole väga tumedad ega tihedad kulmud, siis antud tootega saan neil volüümi juurde anda. Lisaks on neil pakkuda tooni, mis sobib minu naha ja juustetooniga hästi.
Mõlemad tooted saavad minu poolt ülihea hinnangu ja ma kindlasti ostan neid tulevikus veel.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...