Thursday, November 13, 2014

Keratherapy Deep Conditioning Masque - product review





Since my hair is seriously dry I am searching all the time ultimately moisturizing products. My last buy as for trying to condition my hair was Keratherapy Deep Conditioning Masque. 
First, it has a really nice and smooth smell, a bit sweet but not too sweet. I quite like it. Second, it has really good hydrating qualities. My hair is actually shining and it's quite hard for me to get my blonde bleached and naturally curly hair to shine. I have been even receiving compliments regarding my hair:) I would definitely buy this again. I'm planning to buy a shampoo from this series also if my current will run out. Since I have a keratin treatment, the shampoo should suit me fine, since it doesn't contain sulfates.

Mul on väga kuivad juuksed ja ma olen pidevalt üliniisutavate toodete otsinguil. Seega sai minu viimaseks katsetuseks Keratherapy Deep Conditioning Masque juuksemask.
Esiteks, sellel on väga meeldiv lõhn. Selline mahe ja veidi magus, kuid mitte liiga magus. Teiseks, sellel on väga head niisutavad omadused. Ma olen saanud mitmeid komplimente, et mu juuksed läigivad ilusti (ja selliseid komplimente ma pole kunagi varem saanud:)). Blonde, värvitud ja loomulikult lokkis juukseid on üpris raske läikima saada. Ma kindlasti ostaksin seda toodet veel ning tõenäoliselt ostan sama sarja shampooni ka, kui mu praegune otsa saab. Keratherapy nimi reedab ka juba natuke, et keratiiniga on siin midagi tegemist ning selle tooted on sobilikud pärast keratiinisirgenduse tegemist, kuna ei sisalda sulfaate. Niisiis, läheb katsetamiseks:)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...