Saturday, March 13, 2010

Ülevaade toimunud laatadest

Niisiis. Alustame algusest. Näituste Hallis müüdi Quelle kaupu. Kuid enamus riided algasid suurusest 40 ja sobisid pigem vanemale generatsioonile(50+). Üks pluus õnnestus isegi suurus 54 leida. Uskumatul kombel sattusid mulle ühed 36 suurused bikiinid kätte(silma järgi rohkem suurus 34), mis olid päris ilusad. Eriti rohkem selles suuruses asju polnud. Teist korda ma sinna ei läheks.
Teiseks Buduaari Turg. Tartus oli see ikka VÄGA mõttetu! Mul on müüjatest kahju, kes kalli osalustasu pidid maksma ja loodan, et nad ikka said miskit müüdud. See, mis oli välja reklaamitud, oli küll päris erinev reaalsest. Võibolla siis Tallinnas olid kõik need asjad olemas Ühtegi "staari" ma ei näinud, ühtegi snäkki ei saanud, ühtegi asja ei ostnud. Moetooteid miinus 80% ma ei näinud kusagil. Nii kitsas oli ja vastik trügimine. Ruum ise oli ka mini. Enamus asjad olid suhteliselt mõttetud ja nii ülehinnatud. Totaalne pettumus!
Lillemüüri Täika oli chill nagu ikka. Seal ei pidanud piletit maksma ja sain tasuta home made kaerahelbe küpsiseid. Lisaks oli palju huvitavaid asju ülisoodsa hinnaga. Väga vahva üritus on see ikka. Käisin seal juba teist korda ja lähen sinna ka tulevikus.

1 comment:

  1. Vot müürilillele ma ei jõudnudki :( Kuri mees oli just Tartu jõudnud ei jaksanud minuga enam kuskil passida, hea et buduaari laadalgi käidud sain. Mina sain ühe üliarmsa Burberry originaalkotikese 50.- sest lukk oli katki, aga selle parandasin ära :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...