Wednesday, July 25, 2012

Bleaching and dyeing, Goldwell vs Wella



Few weeks ago I visited a hairdresser. My hair was really dry and had lots of splitting ends. I'm sure one reason is the stressful winter I had. I was so busy that I didn't have most healthier eating habits and therefor my body didn't get all the essential vitamines and stuff it needs to be pretty. And ofcourse it shows on hair and nails also with a little delay, they are brittle and split. I am improving my menu and trying not to forget to eat half a day when it's a very busy day. Also I started to eat extra vitamines and booked a hairdresser. I didn't do the usual cut, but therapy-cut where they use hot scissors which suppose to mend the ends together so they wouldn't split that fast. Since my favorite hairdresser left at one salon I liked I have been trying different salons and hairdressers and this time I tried something old and new at the same time. I had been doing the therapy-cut at that salon years ago but I hadn't dyed or bleached my hair there. So I had a discussion with my hairdresser and I talked about that most hairdressers have to bleach my hair to get them lighter and not orange but some few can dye them which is so much less harmful to my hair. And they had this kind of hair dye. It's from Wella and the hairdresser also used some kind of heating system on my head, so the dye was on my hair approx 10-15 minutes. And the color is super nice! I also told her that most times my hair is being bleached with Goldwell which leaves nice color to my hair but also dries my hair and makes them split. Anyway, it seems I have found myself a salon where I will be permanent visitor.

Mõned nädalad tagasi käisin ma juuksuri juures. Mu juuksed olid väga kuivad ja katki. Üks põhjus on kindlasti raske talv, kus oli palju stressi ja söömisharjumused olid alla igasugust arvestust. Kiirematel päevadel unustasin pool päeva üldse ära, et inimesed vajavad elamiseks sööki. Igastahes stress ja kehvad söömisharjumused on nüüd näha mu kehas, juustes ja küüntel. Viimased kaks on väga haprad ja lõhenevad ning ma otsustasin, et pean midagi kiiremas korras ette võtma. Lisaks menüü muutmisele ja regulaarsemale söömisele hakkasin ka vitamiine tarvitama. Ühtlasi panin  endale juuksurisse aja kinni. Käisin Tartus sellises kohas nagu "Iluhoov". Ma lasin teha kuumakäärilõikust, mida olen ka millalgi varasemalt teinud, kuid vahepeal olen tavalisele lõikusele üle läinud, kui juuste olukord parem oli. Kuumakäärilõikus teostatakse (nagu nimigi ütleb) kuumade kääridega, mis sulgeb juuksekarva otsa ja nii ei lõhene need nii kiiresti. Ma hakkasin juuksuriga rääkima ka juuste teemal ja ma imestasin, et kuidas enamus juuksureid ei suuda mu juukseid heledaks saada ilma blondeerijata (tavalise värviga jääb oranž), kuid samas mõni suudab. Blondeerijaga jääb ilus värv, kuid samas see kuivatab juukseid ikka kohutavalt. Ta teatas, et neil on üks Wella värv, mis ei sisalda blondeerijat, kuid hakkab ka minu juuksele peale (põhi mul üpris tume) ja et Goldwelli puhul üldiselt kasutatakse blondeerijat. Siia see koer maetud oligi, väga paljud salongid kasutavad just Goldwelli tooteid! Katsetasime siis Wellat. Samal ajal, kui värv mul peas oli, pani juuksur mulle mingi soojendusasja pähe ja värv oli peas ainult 10-15 minutit ning tulemus oli väga ilus. Ise olen rahul ja olen mitmeid komplimente saanud juuksevärvi kohta. Paistab, et olen lõpuks ometi leidnud salongi, kus stabiiselt ja lojaalselt käima hakata. Kahjuks tööd teostav juuksur lahkub suve lõpus, kuid vast on ka mõni teine seal sama hea.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...