Wednesday, April 17, 2013

Destination: Oslo, Lana del Rey concert







If anyone of you is choosing between to go or not to go to Lana del Rey concert I would definitely recommend to go. I got the Oslo concert tickets before it was announced that Lana del Rey will also have a concert in Riga which is much more nearer to the place I live. But that's okay since I got to visit one of my friend who lives in Oslo.
The concert lasted one and half hours and she sang without major pauses. It was very intimate and she really connected to the people. After the concert she came down from the stage and hugged her fans and made pictures with them. It was really awesome and I am probably visiting her concert also in Riga.

Kui keegi on veel kahevahel, et kas minna Lana del Rey kontserdile või mitte, siis ma kindlasti soovitan minna. Ma sain pileteid Oslos toimuvale kontserdile ennem, kui Riias toimuv kontsert välja kuulutati. Kuid sellest pole midagi, kuna ma sain oma sõpra külastada, kes Oslos elab ja ta on väga lahe inimene.
Tõenäoliselt ma lähen Riiga ka teda kuulama.
Kontsert kestis ca poolteist tundi ja ilma eriliste pausideta. Kontsert oli keskendnunud muusikale, mitte kostüümidraamale. Minu arvates laulis ta lives väga hästi ja mitmel korral käisid mul värinad üle keha.
Kui kontsert läbi sai, siis ta tuli lavalt alla ja kallistas enda fänne ning tegi nendega pilte koos. Nii et kes tahab Lana del Reyle põsemusi anda ja enda nutitelefoniga temaga pilti teha, tasub kontserdi alguses lava ette minna.
Uksed avati kell 19.00. Soojendusbänd laulis vist ca 20.00-20.30 ja ca kell 21.00 tuli Lana.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...