Friday, April 19, 2013

Saaremaa







 H&M shirt I bought from Oslo:)




I recently went to a Georg Otsa Spa in Saaremaa. Unfortunately I had a cold and I couldn't enjoy the spa part that much. Fortunately there' s plenty other stuff to do when you're not able to enter the water.
I would recommend two cafeterias. For day cafeteria there is a place called Sadhu. For later I would recommend a lounge Chameleon.  There are also a lot of cute little shops and also antique shops.

Ma käisin pärast Oslo külastamist Saaremaal Georg Otsa Spas. Kahjuks mul oli kohutav nohu ja seetõttu ei saanud ma spa osasse üldse minna. Õnneks on Kuressaares ka palju muud põnevat teha. Esiteks on seal lahedad tänavad ja arhitetktuur, millest teen järgmise postituse. Teiseks on seal palju väikseid lahedaid poekesi ja eriti palju nägin ma antiigipoode. Kolmandaks on seal mõnusad kohvikud, kus süüa häid toite ja nautida hubast miljööd. Hommikuseks ja päevaseks ajaks soovitaksin ma Sadhu nimelist kohvikut (kindlasti käige seal WC's...hihii...kõige huvitavam tualett, mida ma tõenäoliselt näinud olen). Õhtusemal ajal soovitan minna Chameleon lounge'i.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...