Monday, April 1, 2013

New beauty at home

















Lately I have been focusing more on the beauty at home than beauty of clothes and appearance.
Here are my new companions at my home. 
I am so into lavender and when I saw that plant on the store I had to buy it. This is butterfly lavender and is useful only on decorational purpose. But when you smell the leaves you can still feel the strong scent of it.
Also I planted all sorts of seeds (pepper, peppermint, ruccola, basil). I am so excited seeing them growing and those little basils have such a strong scent already if I touch them with my finger tips.
Also I bought lots of other stuff (sugar can, fondue set, cool candles, tray).

Viimasel ajal mind huvitab märksa rohkem kodu kaunistamine kui iseenda.
Siin on mõningad mu uued kaaslased.
Ma olen fännanud lavendlit juba mõnda aega ja kui ma seda poes nägin, siis lihtsalt pidin ostma. Kui keegi soovib ka osta, siis Maxximas müüakse neid (ka ümbris/pang on Maxximast). Antud sort on Butterly lavender (liblika lavendel) ning on mõeldud ainult dekoratsiooniks. Süüa seda ei tohi, kuid lehti nuusutades on ikka tunda lavendli tugevat aroomi.
Ma külvasin ka igasuguseid seemneid (piparmünt, basiilik, rucola, pipar). Nii põnev on vaadata taimi kasvamas. Väike basiilik on nii tugeva lõhnaga, et kui teha väike pai taimepõõsale, jääb pihku väga tugev basiiliku aroom.
Ma ostsin veel hunniku koduasju. Valgest puidust istutuskast on Rimist; pisike tahvel istutuskastis, fondüükomplekt, kandik Hortesest; suhkrutops Muster kodupoest; küünlad Jyskist.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...