Thursday, August 1, 2013

Macadamia Oil healing oil spray review




I haven't done a product review for a while so I thought I give you a sight of a Macadamian oil spray which I have been using for months now. I like it. It's light, doesn't make my hair greasy or heavy. Though I think it should moisturize a bit more...but otherwise it's okay. The smell is very sweet and strong. At first I wasn't sure about it but now I have got used to it and I like it. Also it's a spray and it makes it easily to apply. Most oils have pump kind of applicators and sometimes I overdose since so much comes out with one push. But this one has a good system.
My next buy for a hair oil will probably be the same:)

Ma pole juba tükk aega ühtegi toote arvustust kirjutanud, et mõtlesin teid veidi valgustada Macadamian oil sprei omaga:)
Niisiis, mulle meeldib. See on kerge ja ei jäta juukseid rasvaseks. Selle kuuma juukseid kuivatava suvega võiks niisutavaid omadusi isegi rohkem olla, aga mis seal ikka. Lõhn on väga magus ja alguses ma olin veidi ebaleval seisukohal selle suhtes, kuid nüüd on see mulle meeldima hakanud ja kaifin momenti, kui juukseid tuleb pihustada:) Rääkides pihustamisest, siis mulle meeldib see, et ma saan spreina õli juustesse kanda. Enamus juukseõlidel, mida ma kasutanud olen, on pumbaga aplikaatorid ja enamasti tuleb liiga palju korraga välja, mistõttu ma olen veidi üledoseerinud. Kuid antud spreisüsteem on hea ja mõnus, üleliigselt pole õli kordagi juustesse saanud.
Tõenäoliselt ma ostan järgmisel korral sama toote:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...