Saturday, September 28, 2013

The beautiful fall










This fall is so beautiful, so many colors on leaves, so much sunshine. 
Last weekend my sis was visiting with her baby and we went to discover Karlova's area. There was such a cute park I even had no idea about. Also we visited papa's garden for fresh groceries.
Also, lately I've been going nuts by black nails. There was a time when I didn't like black nails at all, but lately it's the only color I would like to see on my nails.

Selle aasta sügis on nii ilus ja värviline.
Eelmine nädal oli mu õde lapsega külas ja käisime sel korral Karlova linnaosa avastamas. Leidsime ühe armsa pargi, mille olemasolust mul aimugi polnud. Käisime ka isa aias värsket ja mürgitamata kraami noppimas.
Viimasel ajal on mul tekkinud tohutu musta vaimustus, mida mul pole eales varem olnud. Ka küüned on mustad, mis varem mulle üldse ei meeldinud.  Kui ühel päeval vahelduseks punaseks võõpasin, siis see tundus nii vale. Eks näis, kaua see periood kestab:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...