Thursday, April 1, 2010

Cruise Collections



2 ülemist Gucci 2010 Cruise Collection
































Louis Vuitton









Chanel








Ma fännan tõsiselt Cruise Collection'eid. Miks? Sest nendele mõeldes tuleb mulle alati silme ette Prantsuse Riviera, ilusad jahid, sinine taevas ja päike seal siramas..samuti väike briis ja soe vesi, kus supelda...sumedad suveõhtud ja armsad rannakohvikud, sõbrad naermas ning nautimas head toitu ja veini(kuigi pean tunnistama siinkohal, et ma ise kultuurjooki veini ei suuda tarbida selle hapu maitse tõttu). Enim meeldisid mulle pilte lapates Louis Vuitton ja Gucci kollektsioonid. Kuid meie endi poodide kaubavalikust leiab ka palju sarnaseid lahedaid riideid. Reserved kaupluses on väga palju meremehe/rannapuhkuse teemat. Valged mõnusad püksid leidsin Mango poest ning triibulise pluusi sain Vero Modast. Mõningad asjad olen Asos'st tellinud ning paar asja reisidelt ostnud.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...