Sunday, April 11, 2010

Polka dots ehk Mummud









Allpool siis minu mõningad mummulised:















Taaskord üks asi, mis meeldib. Ja on alati meeldinud...nii kaua, kui ma mäletan. Väiksena tundusid need lihtsalt armsad..nüüd tuletavad miskipärast alati pin-up'i meelde. Igatahes mulle meeldivad ja hetkel kõik poed neid täis kah! Käisin paar päeva tagasi Tallinnas ja seal neid tõesti igal pool. Otseloomulikult ostsin endale ka nii mõnegi mummulise ja triibulise asja(viimasel pildil üks eksemplar neist pildile õnnestunud jäädvustada).
Oma Elle magazini pole ma siiamaani läbi lugeda saanud. Lootsin küll Tartust Tallinna sõites seda teha, kuid üks eriti jutukas võõras häiris mu tegevust...grrr..Ajakiri ees ja i-podi kõrvaklapid peas..could it be anymore obvious that i dont want to be disturbed???
Kuid lõpp hea, kõik hea. Tallinnas oli ülitore...sain mitmete sõbrannadega kokku, kinos, poodides, kohvikutes käia ja tuju hea(eriti vahva avastus oli Solarise keskuses kohvik Komeet). Ning ma vist vanamoodne, kuid filme meeldib mulle vaadata siiski 2D.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...