Saturday, February 25, 2012

Autumn in New York














Coat: Miss Sixty, knitted dress and bag: H&M, boots: UGG Australia, 

With a hudge delay...my New York Post! I was there on last November few months ago. It was amazing, I was like an Alice in Wonderland. I visited Broadway show "Mamma Mia" and Katie Perry concert, ate chocolate dipped strawberries at Godiva's, drank a lot of Starbuks, walked around in Soho and West Village, took photos of squirrels at Central Park, did a little shoping and got amazed by the lovely christmas decorations. Though the whole city was full of christmas lights, the leaves were still on the trees and had such a rich red colour.
About the shopping..I found some really good stuff which I had been looking for in Estonia for a while and hadn't found. And there they were!:) 
One of my favourites is the feathered coat with fur and coral orange knitwear with colourful buttons. I also got the UGG boots, which I didn't admire before a lot but once I tried them...my legs were in love. Walking around in the city 12 hours straight is no problem with them. 
Since there is so many photos (one of the reason it took me so long to make this post) I will split them between posts. I start with Central Park.

Siit tuleb suure hilinemisega mu New Yorgi positus. Ma käisin seal eelmise aasta (2011) novembris. Kogu reis oli lihtsalt fantastiline, ma olin nagu Alice Imedemaal. Käidud sai Broadwayl "Mamma Mia" etendust vaatamas, Katie Perry kontserdil ex prompt, Empire State Buildingus linnavaadet nautimas, Sohos ja West Villages jalutamas (kunstnike linnaosa), Central Parkis oravaid pildistamas, Starbuckis ohtralt kohvi joomas, Godivas šokolaadi kastetud maasikaid söömas (mmmmm....), poodides shoppamas jne...Lahkudes oli tunne, nagu oleks seal mitu kuud olnud, kuigi tegelikult viibisin seal natuke alla kahe nädala. Nii palju asju juhtub lihtsalt ühe ööpäeva sees..
New York oli ilus, nagu alati. Kuigi kõik kohad olid jõulukaunistusi täis, siis puud olid veel lehtedes ja lehed olid nii kaunist punast värvi, et mul ei jäänud muud üle, kui ainult imetleda.
Ma leidsin New Yorgist ka mitu asja, mida Eestis juba mõnda aega otsinud olin, kuid polnud leidnud. Kõige suuremad lemmikud on pikk sulejope karvase kapuutsiäärisega ja korallroosa-oranž värviliste nööpidega kampsun. Samuti ma sain endale UGG saapad, millest ma varem ei osanud väga lugu pidada, aga kui ma neid jalga proovisin, siis mu jalad täiesti armusid. Ning 12 tundi jalgadel mööda ringi lipata nendega pole mingi probleem. Pigem jalad nagu saaksid paisid iga sammuga. 
Kuna mul on väga palju pilte (põhjus, miks ka selle postitusega nii kaua aega läks), siis ma ei hakka neid kõiki ühte kokku panema ja teen mitu postitust:)..alustan Central Parkiga.

2 comments:

  1. Väga ilusad pildid ja ma olen niii kade :(
    Ma tean, et ei ole ilus rahast rääkida, aga kui see saladus pole siis võiksid rääkida reisi budgetist :) palju läks ööbimise peale/kus üldse ööbisid, palju maksid piletid jne :)

    ReplyDelete
  2. Ei ole saladus:) Piletid ostsin 365 euroga ja lendasin KLM lennufirmaga Tallinn-Amsterdam-New York ja sama rada pidi tagasi. Piletite peale sattusin otsides midagi muud ja need piletid nii odava hinnaga olid üleval väga lühikest aega. Aga kindlasti tasub trip.ee'l silm peal hoida. Ööbimisega mul väga vedas, kuna ööbisin peretuttava juures ja seega majutuskulud jäid ära. Pluss mõnikord sai kodus süüa tehtud. Meie võõrustajal oli MetroCard olemas, millele laadisime raha (top up), siis kui tühjaks sai jälle, aga nädala kaart peaks ka olema olemas. Hea hinnaga olid kodukoha lähedal olevad puuviljade/marjade letid. Karp vaarikaid oli vist 1 dollar vms. Kui Broadwayle tahta minna, siis tasub samal päeval osta piletid Times Square punaste treppide all olevast Tickets putkast, kuna piletid siis poole hinnaga. Nt "Mamma Mia" etendus pidi olema 120 dollari kanti, aga saime midagi 60 dollariga (64 vist). Riietuma ei pea seal üldse uhkelt..inimesed on seal lausa teksadega ja tihti võetakse jope endaga istmekohale kaasa. Empire State Building pilet oli vist 20 või 22 dollarit.
    Väga lahe pood shoppamiseks oli Century21, kus brändide riided on oluliselt allahinnatud. See oli väga suur ja kõikidele oma osakonnd (naised, mehed, lapsed). Siis on ka Forever21, kus on ilusaid asju soodsa hinnaga (üks oli kohe Times Square juures). Samuti tasub rihtida Macy'se allahindlusi. Väljas süüa on üpriski kallis ja jootraha PEAB olema vähemalt 20%. Väga kehva teeninduse puhul jäetakse 15% ka. Kindlasti tasub proovida neid hot doge, mis tänaval müüakse putkades (maksid vist 2 dollarit). Ma päris täpselt ei arvutanudki kokku, et kui palju mul läks. Osa rahast olin sulaks vahetanud ja vahetevahel kasutasin kaarti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...