Tuesday, October 30, 2012

Shopping in Dublin





H&M pink 3/4 sleeves angora pullover



Cable knit pullover: Penneys, red wine jeans: Zara


The ring: Penneys

Wine red leather gloves: Penneys

Blouse: Forever21
White tube scarf and white pullover: Penneys

Here is some of the stuff I bought in Dublin.
I got almost everything I wanted, excluded the boots and watch..But I got a bunch of knitwear and red wine colored jeans. I also bought cute socks and hat and more gloves (with cable knit).
Here is list of shops where I saw lots of cool stuff: Penneys/Primark, H&M, Next, Newlook, Aldo, Forever21, River Island, Zara, Pull&Bear, Stradivarius and so on..
 

Väike ülevaade siis, mis mul Dublinis seljas oli..ehk, mis ma ostsin. Ilm oli soe ja päeval olin ma alati kampsuni väel. Alles siis, kui päike loojus, kippusin ma mantlit peale viskama.
Ma sain täpselt kõik, mida ma tahtsin, v.a. käekella ja saapad. Hetkel olengi ideaalsete pruunide nahast saabaste jahil, kuid neid ei paista kusagil olevat. Ja mingeid so so saapaid kahe soti eest ostma ei hakkaks. Veel 5 aastat tagasi sain ideaalsaapad küll 60 naelaga, kuid sellest hinnast võin vist ainult unistada..
Niisiis, mis ma sain Dublinist...heleda paksu palmikmustriga kampsuni (Penneys), angoora karvaga roosa kampsuni (H&M), valge lihtsa õhema kampsuni (Penneys), veinipunased püksid (Zara..ma ei ela Tallinnas:)), ohtralt pesu (Penneys), vinge musta kiviga sõrmuse (Penneys), veinipunased nahast kindad (Penneys, 8 euro eest!!!), veinipunase kodupusa (Penneys), valge musta lipsuga pluus (Forever21), valge tuub-sall (Penneys), valge tutimüts (Penneys) ja valged palmikmustriga sõrmikud. Viimaseid pole piltidel näha, kuna seal oli nii soe.
Igaks juhuks mainin, et kes veel ei tea, siis Penneys on sama, mis Primark, lihtsalt teise nimega. Penneys/Primark on ülisoodne pood, kus müüakse kiirmoodi, kuid ka kõiki muid asju. Neil on väga suur pesuosakond enamasti ja koduriiete osakond ja laste osakond. Eriti soodsad ja ka vinged (erinevad värvid ja mustrid) on seal sukad ja sokid, mis nagunii pole mõeldud 10 aastat kestma. Samas ma ei ütleks, et seal müüdavate asjade kvaliteet väga saast on, kuna ma olen sealt läbi aastate üht teist ostnud ja enamus asjad väga ilusti vastu pidanud.
Väike nimekiri poodidest, mis silma jäid: Penneys/Primark, H&M, Next, Newlook, Aldo, Forever21, River Island, Zara, Pull&Bear, Stradivarius jne.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...