Saturday, May 23, 2009

Ilutabletid


Ma usun, et väga paljud on söönud kõiksugu tablette, et olla ilusamate juuste, naha ja küüntega. Ise olen katsetanud puhast Biotiini, Viaderm'i ja Beta-karoteen tablette. Biotiini sõin 2 kuud ja peale seda sõin 2 kuud Viadermi. Tulemus: nahale null, juuste puhul ei täheldanud ka midagi erilist..kuid mu niigi kiiresti kasvavad küüned hakkasid veel metsikumal moel vohama. Tuli meelde vanasõna: sinna, kus on, antakse juurde. Oleks võinud küll seekord vastupidi olla, kuid siiski polnud. Kuid asjatundjad räägivad, et peaks 6 kuud vähemalt sööma neid tablette. Täiesti õudne tundub pool aastat iga päev mingeid ilutablette süüa ja keegi ei garanteeri, et üldse mingit tulemust oleks. Ometi ma olen kindel, et ma varsti raudselt ostan need uuesti ja söön jälle ning imestan, et miks nad ometi ei toimi!

Beta-Karoteen tabletid..täiesti null efekt. Sõin kaks kuud kevadel ja nahk, päevitus ja kõik muu oli nagu varemgi.
Kuid...sellised asjad on väga individuaalsed ning ma olengi selline veidi ebaõnnestunud eksemplar, kellel juuksed hakkasid alles aastaselt kasvama.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...