Saturday, May 23, 2009

Juuksehooldustooted


The last but not least! Mul on lokkis juuksed, mida ma ka lasen värvida ning mis on paar juuksekatastroofi üle elanud, nagu juba ka eelnevalt kirjutatud. Peaaegu aastatagune äpardus on siiamaani mu peas näha:(
Igatahes, alustame shampoonidest. Kuna lokkis juuks on sirgest juuksest märksa kuivem ja vajab enam niisutust, siis tuleks valida niisutav shampoon. Minu lemmikud: Joico Moisture recovery ja Tigi Curls Rock. Kuid eriti Tigi shampooniga tuleb ette vaadata, et kindlasti korralikult loputada neid, muidu jäävad shampoonijäägid pähe. Ka Tigi Dumb Blonde ja Joico K-Pak shampoon on päris head.
Palsami asemel võib vabalt iga pesukord juuksemaski kasutada. Siluva ja sirutava toimega on Tigi S-Factor Serious Conditioner. Samuti on hea Joico K-Pak Intense Hydrator. Ka Davines Nou Nou mask on täitsa okei.
Peale pesu tuleb pähejäetav sprei-palsam. Eriti hea on Schwarzkopf Bonacure Moisture Kick. Hind kõigest 150.-. Olen proovinud Joico spreid ja ka teisi, kuid see on siiski kõige paremaks osutunud.
Peale sprei-palsamit, kui juuksed on natuke kuivanud, panen mõnda juuksekreemi ja seerumit. Ülimõnus toode on Sebastian Potion 9. Head on ka Davines Relaxing Fluid ja Tigi Curls Rock ümmarguses pudelis. Seerumitest on minu jaoks parim olnud C:EHKO linaseemneõli(müüakse Tallinnas Prokapitali majas ja Tartus Zeppelinis 300.-).
Enne sirgendamist on vajalik muidugi kuumusekaitse ning lemmikuks on hetkel Osis'e oma(eelmine oli Matrix'i kuumakaitse sprei ning too ei meeldinud üldse).
Juuksevaha on The Body Shop Coconut oil ja ülimõnus toode. Ei jäta juuksed väga raskeks ja rasvaseks ning peaks ka raviomadustega olema.
Aga uued põnevad tooted on juba tellitud..kui on mainimist väärt, siis annan teada:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...