Saturday, May 23, 2009

Küüned


Mõtlesin, et miks mitte jagada tootesoovitusi. Ma katsetan pidevalt kõiksugu ilutooteid ning miks mitte infot jagada.
Alustame küüntest. Ainus toode, mis minu küüntega imet on suutnud teha, on Trind. Kuni 20 aastaseni olid mul täiesti lühikesed küüned, mis mõranesid ja absoluutselt ei kasvanud. Siis panin endale geelküüned 1.5 kuuks ning kakkusin ühel õhtul ise ära. Võite oletada, mis mu niigi hädistest küüntest alles oli jäänud. Siis võtsin sammud Kaubamaja poole ja ostsin endale Trind ravilaki. Kusagil ajusopis oli meeles, et üks sõbranna kunagi kiitis seda. Ja nüüd kasvavad mu küüned nii kiiresti, et ei jõua ära viilida neid. Super toode! Kes soovib, võib ka muid Trind tooteid kasutada, ka teised peaks head olema. Hind ca 160-170.-. Trind Nail Repair.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...