Saturday, May 23, 2009

Make-up


Asjad, milleta ei saa, on päikesepuuder ja ripsmetušš. Kõige parem päikesepuuder, mida ma olen juba ca 6 aastat kasutanud, on Max Factor'i päikesepuuder(Golden). Täiesti vapustav toode, kestab kaua. Viimane kestis peaaegu aasta aega! Hind kõigest 150.-.
Ripsmetuššidest on ülihea Yves Saint Lauren faux cils. Kuid kuid..sellel tootel on suur miinus, nimelt see kuivad üpris kiiresti ära. Nii et tuleb arvestada, et iga 1.5-2 kuu tagant tuleks uus osta. Mõni teine on kestnud pool aastat isegi. Selle tõttu hakkan endale varsti uut lemmikut otsima. Samuti on Loreal ripsmetuššid mulle üldiselt meeldinud.
Veel on totaalsed lemmiktootet Chanel huuleläiked. Kunagi ostsin Dior huuleläikeid, kuid need püsisid huulte peal ca 15 minutit. Chanel läiked jäävad huulte peal väga mõnusad ja püsivad kaua peal. Hinnaklass neil üpris sama. Üldiselt ostan neid reisidelt ja jäävad ca 250-300.- kanti. Kaubamajas ca 400.-.
Must lainer- olen proovinud ka paarisajakrooniseid, kuid need pole mulle eriti meeldinud, kuna peenikest joont on raske tõmmata. Rosalindis müüakse ca 50.- firma Aden või Ados või midagi sellist lainereid ja need on ülihead...kuid need on pidevalt otsas seal. Aastas korra tuuakse juurde vist. See on odav, ülimugav ja mõnus on peale kanda, saab ka ülipeenikest joon tõmmata, väiksest pudelist kestab kauaks ning see püsib ka ilusti õhtu jooksul peal.

1 comment:

  1. YSL ripsmekas on minulgi, mul peab imekombel 4 kuud vastu :D ma olen body shopi huuleläigete fänn, kahjuks ei saa neid ainult normaalselt peale kanda :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...