Sunday, March 6, 2011

Brown it is!




Saapad: NS King; kampsun: Seppälä; püksid: Zara

Viimasel ajal olen ma saanud inspiratsiooni igapäevaseks riietumiseks hoopiski kataloogist! Paljud ei ole tõenäoliselt kuulnud sellisest kataloogist nagu 3Suisses, kuid ükskord see mu postkasti potsatas ja nüüd on jäänudki potsatama (eks tänu mõnele tellimusele). Viimane sügis/talvine ja kevad/suvine kataloog olid ikka über alles! Üks kihvtim look teise otsa! Minu rõõmuks on viimase aja värv beez, mis on terve elu olnud üks mu lemmiktoone riietuses, ja muud pruunid toonid.
Siin on mõningad ülesvõtted 3Suisses sügis/talvisest kataloogist ja mingid pildikesed ka minu viimase aja leidudest (kuigi need küll kohalikust poest ostetud). Lõppude lõpuks leidsin ka endale sellised saapad, nagu otsinud olen (pööratud nahast, üle põlve, pruuni värvi) NS King'ast.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...