Monday, March 28, 2011

Dr.Hauschka Toned day cream and Loreal Million Lashes Mascara review



Tahaksin kiita mõlemat toodet. Dr.Hauschka toned day cream'i kinkisid mulle sõbrannad ja kink läks otse kümnesse. Dr.Hauschka on üpris looduslike toodete valikuga firma. Seetõttu on näokreemil ka veider lõhn, mis ma usun, et paljudele ei meeldi. Kuid minul pole selle lõhna vastu midagi. Kreem ise on üpriski rammus ja sobib seetõttu kuivemale nahale rohkem. Kui nahk kipub väga rasune olema, siis peaks Dr.Hauschka'l olema ka teisi sobivamaid näokreeme. Mis teeb selle kreemi eriliseks, on selle pruun värvus, mis hajub nahal ja jätab nahavärvuse ühtlasemana. Minu poolt 5+.
Teine toode, mis on mu täielikuks lemmikuks saanud, on Loreal Million Lashes. Ripsmed on pikad, paksud ja üldse mitte tükkis. Varem oli mul lemmikuks tooteks YSL Faux Cils, kuid ütleks, et see ripmsetušš isegi parem. Lisaks kippus YSL ripsmekas väga kiiresti ära kuivama ja maksis 2-3 korda rohkem (kõige soodsamana olen näinud Loreal ripsmetušši Prismas).

I would like to praise these two products. I got Dr.Hauschka Toned day cream for my birthday as a present from my friends and I love it. It has a funny smell though that I think many people don't like, but I don't mind it. The product is littlebit greasy, so people who have oily skin type, may want to choose some other product since this one can make your face a little shiny. I have a normal skin type and I am very pleased, since due to our very cold winter my skin tends to dry sometimes. I like the toning effect. It's not a bronzer or a self tanning product, but it evens the skin tone. A+ from me:)
Other product I fell in love with, is the Loreal Million Lashes Mascara. It boosts up my lashes, adding them volume and in the otherhand not making them stick together. Before that my favourite mascara was YSL Faux Cils, but Loreal is even better. YSL Faux Cils tends to dry out very fast and it costs 2-3 times more.

6 comments:

  1. Jaa, mina vahetasin ka oma ripsmeka Million Lashes'i vastu ja olen rahul! Kui mulle ka see sobib, siis peaks sulle ehk ka Masterpiece sobima ;)

    ReplyDelete
  2. See vist Max Factori oma? MF ripsmekaid ma polegi proovinud. Põhiliselt läbi aegade olengi kõige rohkem Loreal'i erinevaid ripsmetušše kasutanud.

    ReplyDelete
  3. Hauschka on tore bränd, mu lemmik on see kerge roosikreem. Hiljuti tuli neil veel üks kreem välja, oleks tahtnud proovida aga sellel polnud veel testreid.

    ReplyDelete
  4. Kirjutasin täna pikalt ja laialt ripsmetuššidest, eriti nende koostisest ja looduslikest alternatiividest. Kui Sa veel Hauschka ripsmetušši proovinud ei ole, siis soovitan! :)

    ReplyDelete
  5. Kas Hauschka ripsmetušš on lisaks looduslikele koostisosadele ka muidu hea (pikendab, tihendab hästi)?

    ReplyDelete
  6. Minu seasilmadest võlus Hauschka ripsmetušš igatahes väga sulnid ja seksikad ripsmed välja. Parema ja dramaatilisema efekti saamiseks võib muidugi kaks õhemat kihti panna, ent päevameigi tarbeks piisab ühestki.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...