Sunday, March 6, 2011

Juustevabadus




Mida kõike ma enda juustega nüüd teha saan! Milline vabadus! Kuigi juuksed pole pulksirged ja alumised värvimata juuksed hakkavad lokki tõmbuma juba, siis siiski olen veel hetkel ülirahul. Nii mõnus on hommikuti ärgata ilma, et peaks muretsema, et kaua juuste sättimise peale seekord aega läheb. Lokkidega ei pruukinud tavaline krunn peale kümnendat proovimiskorda ka normaalne jääda. Olen näppudele voli andnud ja patside tegemise tehnikad kenasti meelde tuletanud ja nüüd siis katsetan. Sirgetesse juustesse on oluliselt lihtsam punutisi teha ikka. Samuti on ülimõnus käia lahtiste juustega, mida ma seni sain väga harva teha. Tukaosa tegin ühe korra üle väikese osaga QOD BKT vahendist, mis mul alles jäi, kuna esimesel korral üks tõrges keerd ei allunud mu tahtele. Üks tähelepanek veel juustega seoses, et nad ei lähe enam üldse mustaks pärast hoolduse tegemist. Esmaspäeval pead pestes võin vabalt järgmine kord pesta juukseid neljapäeval alles. Ja siis ka keegi teine eriti ei saa aru, et nad mustad oleks. Asi võib olla ka selles, et enam ma ei pea nii palju produkte pesujärgselt juustesse toppima, et kahu ei tekiks ja juuksed normaalselt hoidma jääksid. Ja kas ma mainisin, kui mõnus on ikka veel näppudega läbi juuste tõmmata? Mõni vist võib vaadata mind tööl või loengutes, et täitsa friik..näpib oma juukseid koguaeg. Aga mis teha..äsja kättevõidetud vabadus on nii mõnus ja juuksed ikka veel niiii pehmed! Isegi riided tunduvad ilusamad seljas "uute juustega":)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...