Thursday, March 31, 2011

Chiffon, šifoon

Blouse from ebay (ordered the pink and white together, the same item in different colours)



Blouse (pluus) Asos, satin trousers (satiinist püksid)Elite, boots (saapad) NS Kingast

Well, I sent my camera to warranty, so the last pictures taken today are the "fabulous" pictures taken with my phone.
Today I went to theatre to see "The Rainman". Fantastic piece and very well played. I cried and I laughed. I also have to express my affection for chiffon. I like how it's falling and it feels good on skin. Bell-sleeves and chiffon match together.

Kuna mu digikaamera on saadetud garantiikorras kuhugi kaugele maale, siis pidin tegema fotod mobiiliga (viimased kaks pilti).
Täna käisin teatris etendust "Vihmamees" vaatamas. Väga hea tükk, ajas nii nutma kui ka naerma. Ma elasin kuni lõpuni väga kaasa.
Samuti ma tahaks väljendada enda kiindumust šifooni. Mulle meeldib, kuidas see materjal langeb seljas ja naha vastas on see ka mõnus. Väga hästi sobib šifoon kokku kella-kujuliste varrukatega.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...