Sunday, April 3, 2011

How to make your slim jeans to fit your body


This is a little tip for all of you who has the same problem as I do. Pretty often I go to shopping, find fantastic slim jeans/pants, I try them on and so far when I haven't got to the button part, they look great on me! But then, oh no, buttons fastens real hard and the waist part is a bit tight. Well, there is a solution for that! When you go home with your newly purchased jeans, put some water with your fingertips to the inner waist part and put on your jeans. Wear them in your house as long as you can. This will stretch out the waist part of your jeans. Also, it is recommended to take different positions (sit with straight back, lie down a little bit). I have done and it works! If you do it long enough the jeans stretch out so you don't have to do the wetting thing after every wash.

Siin on väike nõuanne inimestele, kellel on sama probleem nagu minulgi. Nimelt, mu jalgade ümbermõõt ei ole eriti vastavuses vöökoha ümberkohaga. Ma lähen shoppama, leian suurepärased liibuvad püksid..ma proovin neid jalga ning seni, kuni ma pole jõudnud nööbi kinnitamiseni, istuvad nad mu jalas ideaalselt. Kuid oh ei! Nööbi kinnitamiseks pean ma palju vaeva nägema ja vöökoht pigistab ebamugavalt. Kuid sellele murele on olemas lahendus! Nimelt, tuleb panna sõrmedega pükste vöökohale vett, nii et vöökoha ääris jääb niiskeks. Seejärel tuleb püksid jalga panna ja nendega võimalikult kaua kodus ringi "võimelda". Tasub istuda sirge seljaga ja veidi pikutada ja võtta nii palju erinevaid asendeid, kui on võimalik. See tagab pükste vöökoha maksimaalse venimise. Kui seda trikki oled piisavalt palju teinud, siis on võimalik, et püksid venivadki vöökohast välja ja lõpuks ei pea enam pärast iga pesu sama asja läbi tegema.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...